I got my head among the clouds

Jag borde få en medalj efter den här dagen. Så duktig har jag varit . Jag har städat och vänt uppochned på hela lägenheten. Börjat möblera om och inväntar en byrå och några hyllor, sedan ska det nog bli ordning på den här lyan. Det känns förvisso ganska onödigt med tanke på att jag troligtvis flyttar redan om 1½ månad. Men vad gör man inte? Omväxling förnöjer. Jag har även premiäranvänt husets tvättmaskin och behöver inte längre oroa mig för att behöva vända ut och in på underkläderna. Utöver dessa husliga sysslor har jag dessutom varit på gymmet två, läs TVÅ!, gånger. Ett hederligt gymbesök vid lunchtid och ett BodyBalance pass såhär på kvällskvisten.

Dock är jag vansinnigt understimulerad och höjer mig därför till skyarna i detta nu. Men en medalj hade fortfarande suttit fint. Nu ska jag ta en kalldusch. Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0