Hem ljuva Hem

Imorgon åker mina föräldrar till Grekland och lämnar därmed ett stycke hund till mig att ta hand om. Därför flyttar jag till huset under de kommande två veckorna och leker husmor. Ikväll blev det en mors dag-middag samt haentrevligresa-middag med familjen. Det är inte mycket som slår Åre en kväll som denna. När himlen är ljust ljust blå, träden gröna och renfjället speglas i sjön som ligger alldeles stilla och blank. Det luktar försommar och snöfläckarna ligger kvar uppe på skutan. Det är inte mycket som slår Åre en kväll som denna. Bilderna nedan är från vår balkong hemma, där vi suttit hela kvällen. En tjaskig mobilkamera gör det dock inte rättvisa någonstans. En promenad in till Åre avslutade kvällen och nu ska jag krypa in under täcket. Nöjd och belåten. Glad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0