Say goodbye to vacillating!

Jag har inte varit riktigt överens med den här bloggen den senaste tiden. Jag har inte tyckt om den. Jag har inte trivts med den. Jag har kort och gott tröttnat på den. Därav är det här mitt sista inlägg. Jag kan därför rekommendera att ni slutar att titta in på den här sidan. Istället slår jag ett slag för förnyelse och skapar en ny blogg! Med lite ny inspiration kommer jag att rapportera om mina vardagsysslor och diverse funderingar. Ni får hemskt gärna följa med mig dit. Ni gör det enkelt. Jag är bara ett mustryck bort!  

Vi ses här!


Kommentarer
Postat av: AMANDA

blev lite rädd att du skulel lsuta blogga helt men det går ju inte, asbra att du har en ny :)

2009-06-23 @ 19:55:31
URL: http://amandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0